keskiviikko 26. toukokuuta 2010

YAY !

Piakkoin tossa Thaimaaissa vierailen nytten kolmatta kertaa sitten (: Halvat hinnat tietäen on tulossa oikeen kunnon shoppailureissu!Tässä nyt muutmia ehdottomia juttuja mitä täytyy löytää hinnalla millä hyvänsä !Ja mut tietäen näitä tulee sitten vielä tonneittain lisää,tossa nytten vaan ekat päähän tulleet jutskat (:

-Täydellisesti istuvat pillifarkut,oon jo vähän kyllästyny tohon legginssivillitykseen

-Joko Chanel tai chanelin tyylinin klassinen miniveska (useempi ei ois paha ei)

-Joku ihana kaftaani (joo oon hulluna niihin) jossa sais olla sitten jos jonkinmoista timanttia,etin sellasta intialais tyylistä

-musta liivi,ei farkkua

-Jotain ray ban tyylisii aurinkolaseja,sekä jotain jättimäisii sulosia,MONIA

-Iso laukku kouluun,vanha hajoo jo pikkuhiljaa käsiin mikä on sääli koska se on mun lempilauukuni :(

-Ihanat bikinit,jotkut aivan täydelliset

-Venytyskoru(ja) toiseen korvaan josta löytyy toi 8mm venytys :)

-napakoru(ja) jos edullisesti löytyis ku oon kaikki hävittäny

-Ed hardya,oon aivan rakastunu ed hardyn paitoihin ja voisin tota upeeta neljän paidan kokoelmaani tosta kasvattaa hehe

-Kenkiä,kenkiä kenkiä! Kiilakoroista tykkään,joten niitä kiitos.Ja sitten vois olla myös jotai mitkä menee vähän syksymmälläkin..

siinä nytten tätä alkua mun ostoslistasta,kyllä se siitä vielä kasvaa no panic !

Ei kommentteja: